o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Valoarea sacrificiului

„Nu este mai mare dragoste decat sa-si dea cineva viata pentru prietenii sai.”

Cand am vazut pe  internet stirea despre masacrul de la Virgina Tech., in primul moment am dat, literal, refresh la pagina. Am crezut ca ceva nu este in ordine cu pagina respectiva.  Cand am observat ca nu este o problema tehnica cu pagina, am sperat ca nu este decat o varianta imaginara a unui exercitiu de lupta cu teroristii. 

Pe urma stirile au curs. Am refuzat sa ma uit zilele acestea la  stirile de la televizor, si de obicei sunt stiroman.

Initial mi-am spus: cata degradare umana, cat dispret pentru semeni,  ca sa ajungi sa faci un astfel de lucru. Dar, in mijlocul tragediei, flori rare:sacrificul pentru altii. Un profesor  isi apara prietenii cu pretul vietii. Un roman. Liviu Librescu.

Ce m-a surprins este si un alt aspect. Daca veti cauta pe internet, in mjoritatea situatiilor el este prezentat ca si israelian. Daca, in trecat, se mentioneaza ceva de Romania, desi acolo s-a format ca si om de stiinta. Poate ca nu mai avea cetatenie romana. Si totusi, dupa cuvintele  fiului sau,  profesorul tinea la radacinile sale romanesti, vezi linkul de mai jos

http://www.wlwt.com/video/12382816/index.html

Cuvinte care l-au descris :’ un erou’, ‘un gentleman’.

Lasă un răspuns

Nor de etichete

