o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Zilele trecute un mare of a trecut prin inimile multor blogeri de pe wordpress.com: din motive tehnice, pagina de statistici cumva nu mai arata numarul vizitatorilor catre blogul respectiv. Una din marile dureri, de unde si  oful  (of, of), era ca nu mai stiau cati  vizitatori ai avut. Pentru multi nu conta ca informatia blogului a ramas intacta; anularea numarului de vizitatori era catastrofa. (Nu va strangeti comori, unde le manaca problemele tehnice sau virusii 🙂

Oricum, totul este bine cand se termina cu bine, ar zice cineva. Statisticile si-au revenit, acum toti pot rasufla usurat. Care va sa zica, sunt vizitat deci exist! Cum sa cresti numarul vizitatorilor spre blogul tau? este una din intrebari pe care cei prea indargostiti de ei insisisi le pun…Cum sa atragi atentia asupra ta, cu alte cuvinte…Nu dau cu bolovanul, ca poate m-as lovi intai pe mine 🙂

Intamplator am dat de cateva randuri scrise  de cineva. Iata ce spune persoana respectiva, raspunzand la intrebarea, Cum sa ajungi in mod oneros in topul blogurilor?

„În primul rând trebuie să ai racordări duble şi triple la reţea. Intri, te bifezi, adică te bagi în seamă singur şi De ce urâm bărbaţii, câinii sau stelele e în top ten. Îţi suni 10 prieteni şi ei intră pe articolele care trebuie să pară cele mai citite, îţi pui elevii, studenţii şi confraţii ca la domnul Pătrăţosu să te viziteze sau, intră cei pe care i-am ştampilat de bine sau i-am publicitat la noi pe blog de 200 de ori şi îţi vine să crezi că tu scrii pentru nimeni. ”

Inteleg cam care ar fi ideea cu  racordarile duble la retea- ceva a la mister nu stiu care- primea scrisori pe care si le trimitea singur. Nu inteleg insa ce este gresit cu prietenii; adica lor le este interzis? Este blogul pentru dusmani numai? 🙂

Cat despre elevi si studenti, chiar ca nu mai am ce zice! Adica un profesor trebuie sa le interzica studentilor sa intre pe blogul sau? :-). Ca doar nu-i constrange sau ‘cade’examenul daca nu  trec in ‘vizita’ pe blog 🙂 . Iar despre confrati…toti ii avem, dar cine ne sunt? Este o rusine sa fi ‘frate’ cu cineva, cand este vorba de o pasiune, de o idee, de un proiect sau o anumita afinitate? Nu mai degraba ar trebui sa ne temem de ceea ce cu pragmatism uneori se spune… fa-te frate cu …michiduta… pana treci puntea?

Nu prieteni, nu studentii si nici confratii sunt problema. Nici dusmanii. Sa vina cu totii! Blogul ii asteapta cu toti pixelii deschisi!

Comments on: "Cum sa ajungi in topul blogurilor" (6)

  1. Ha, Ha, Ha, :)) am ris cu pofta!!!!
    Cum ca mi-as pune studentii sa imi viziteze blogul … ca sa imi creasca numarul de vizitari?? Bine, atunci le interzic! 🙂
    A fost buna! Multumesc! Excelent!
    Deci azi imi pot freca miinile multumit. Noroc de postul tau ca m-am dus si eu pe top si am aflat cu surpriza ca sint „fruntas”. Buuun!. Ce m-a suprins si mai mult este ce are lumea cu blogul bisericii din Alesd? Pe ala cine ii pune pe oameni sa il viziteze?
    Imaginati-va la amvon un anunt de genul „Vizitati blogu bisericii ca altfel nu va vizitez acasa, ca sa ne creasca numarul…si sa avansam in top..”
    Felicitari pentru post!

    Apreciază

  2. Aurele, acum cu articolul tau si cu al Patratosului m-am lamurit si io de ce chiar adineaori, la „top blogs” sectia „romana, patratosu’ venea pe locul 10! Eu-s abia pe locul 18 (dar chestia asta e si volatila si fluida – se schimba din ora in ora) si in curind, patratosu va fi detronat, ca mi-am sunat neamurile, membrii fostelor biserici care le-am pastorit (e drept, doar cei putini la numar care ma mai iubesc 😉 ) si altii, si i-am rugat cu lacrimi in ochi sa caute blogul meu ca sa devin si io fruntas! Minune! Dupa rugaminti si acatiste, la „growing blogs” sectia „romana”, patratosu e doar pe pozitia 74, si io-s pe 30! Deci, functioneaza (desi tot schimbator este si clasamentul acesta…).

    In alta ordine de idei, pe linga studenti (fosti si prezenti), biserica, patratosu mai este suportat si de altii; de exemplu, undeva pe cuvinte la schimb patratosu se descria pe sine (din punct de vedere fizic, desigur) ca fiind „scund, gras si violet”; imediat in mine s-a trezit o afinitate (formala) deoarece eu ma definesc ca fiind (tot fizic, bine-nteles) inalt, gras si violet. Asa ca, pentru a-mi suporta „fratele” de care (din nou ca forma) imi este inferior (pentru ca e scund) l-am pus la blogrolul meu sa-l ajut. Asta l-a propulsat inaintea mea! Adica, pozitia lui sta si pe umerii mei! El in schimb, n-a avut sensibilitatea de a ma pune la blogrolul lui, si, ridicindu-se pe umerii mei, a plecat in tromba lasindu-ma in praf (si pulbere)!

    No, destul cu glumele. A fost un post hazliu si-ti multumim pentru el.

    Apreciază

  3. […] remarcat intamplator. Atunci am fost determinat sa scriu aceasta postare. M-am amuzat, fireste.Ma vazusem la un moment dat la sectiune Growing Blogs undeva pe […]

    Apreciază

  4. very interesting, but I don’t agree with you
    Idetrorce

    Apreciază

  5. E bine ca era adresa de e-mail deja scrisa. Altfel…sfanta comoditate. E dragut cu elevii si studentii, dar… nu merge. Pe mine ma interesa, fiind la inceput, de unde sa iau codul html, facut de altii, pentru meniu(footer) si sa-l pun pe blogspot, ca ei n-au.

    Apreciază

  6. probabil cel mai bine este sa vedeti cum este o pagina wordpress si sa copiati de acolo meniul, daca se poate- legal si tehnic…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

