o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Curiozitate

Am si eu o curiozitate… Unde sunt teroristii care trageau la revolutie? Unde sunt zecile de mii de convertiti de pe stadioane? Unde sunt  toti colaboratorii securitatii? Unde sunt  cei care s-au cait…

Cum de toti sunt victime si nevinovati?

Cum de toti sunt eroi si  viteji?

Comments on: "Curiozitate" (2)

  1. comentariu sters

    Apreciază

  2. Daca am spune adevarul unde sunt teroristii de la revolutie, unde sunt convertitii de pe stadioane, cine sunt victimele si cine sunt calaii sau cine sunt adevaratii eroi atunci am reusi pentru prima data in viata sa nu ne mai mintim. Poate ar fi prima data in viata cand am accepta realitatea pe care o vedem in fiecare dimineata in oglinda si despre care stim ca ne urmareste in fiecare moment, desi dorim sa o ingoram. Poate atuncea am invata cu adevarat sa conjugam pe lumea aceasta verbul a muri la mai mult ca triumf „eu mor, tu mori, El vine” (Ionatan Pirosca). Si atuncea curiozitatile altora ar disparea si ar ramane faptele in sine, care sa vorbeasca in locul nostru despre noi si despre a noastra viata.
    Dar e mai dulce sa minti si sa te minti! Sa faci pe ne-stiutorul! Sa te fofilezi cand vine vorba de a da un raspuns! Sa te faci ca ploua, chiar daca afara cerul e lipsit de nori si soarele arde torid! Sa-ti invetezi o realitate proprie spunand „act civic” (Ion Iliescu) despre incurziunea minerilor sau atatea persoane am numarat, frate, ca s-au predat (o statistica din SUA spunea ca peste 26milioane de romani s-au converti in anii 90, statistica pe baza informatiilor venite din tara).

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

