o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Rasul

Am trimis recent cuiva urmatoarea  bucatica de umor. M-a intrebat ce legatura avea cu un subiect mai amplu (si mai serios). Nu are nici o legatura directa. Uneori este bine sa razi si fara motiv.  Alteori este bine sa razi si de ce iti aduci aminte ( stiu, stiu,  numai unii rad de asta….). Alti ar vrea si ei, dar… nu-si mai aduc aminte.

Viata este serioasa, dar un pic de ras nu strica. Este ca sarea in bucate. Cate putina si  gustul este mai bun.

Un poliţai opreşte o Dacie şi îl da jos pe şofer:
– Bună ziua! Plutonier major X-ulescu. Vă felicit! Sunteţi singurul conducator auto pe care l-am găsit purtând centura de siguranţă! Ca să încurajăm şi noi cumva obiceiul acesta atât de bun totuşi, Ministerul de Interne vă oferă un premiu de 50 milioane lei. Dar, auziţi, ca de la om la om, ce faceţi cu banii?
– Pai… cred ca am să fac şi eu şcoala de şoferi…
Mama şoferului:
– Dom’ poliţai! Nu-l luaţi în seamă, e beat mort, vorbeşte prostii!
Tatăl şoferului, de pe bancheta din spate:
– Băi nenorocitule, ne faci numai probleme, ţi-am spus de atâtea ori să nu mai furi maşini care bat la ochi!
Fratele soferului, ieşind tiptil din portbagaj:
– Băi, care-i treaba, am trecut graniţa?

 

Comments on: "Rasul" (2)

  1. Pai imi aduce aminte de o alta bucatica de umor… Apropos… stiti anecdota cu Adrian Paunescu, maturand treptele de la Comitetul Central? NUUU?!!! Nici eu nu o stiu, dar imi place inceputul!…

    Apreciază

  2. Nici eu nu o stiu, dar mie imi place mai mult sfarsitul…. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

