o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Ruth si Billy Graham

Doua  siteuri au informatii despre cei doi. Stiri crestine ne anunta ca , zice Billy Graham, „In primavara aceasta dupa multa rugaciune si discutii, Ruth si cu mine am luat decizia sa fim inmormantati la Billy Graham Library in Charlotte, North Carolina.”

„Am luat aceasta decizie in mod privat si am decis sa o facem publica deoarece ea este aproape sa plece la cer.”

„Ruth este sufletul meu pereche si cel mai bun prieten, nu pot sa imi imaginez viata, macar o zi fara ea alaturi de mine. Sunt mai indragostit de ea acum decat am fost in urma cu 65 de ani cand eram studenti la Weathon College.”

Tot acum, Perspective crestine anunta ca Ruth a trecut deja la cele vesnice.

Oare cat timp va mai ramane Billy Graham departe de Ruth?

Comments on: "Ruth si Billy Graham" (1)

  1. „Nu pot sa imi imaginez viata, macar o zi fara ea alaturi de mine”
    Conform acestei declaratii Billy Graham nu va ramane mult departe de Ruth.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

