o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Ieri am postat o  luare de pozitie fata de scrisoarea deschisa. Iata astazi o  clarificare venita din partea autorului scrisorii deschise.

http://patratosu.wordpress.com/2007/11/22/clarificare-solicitata-in-ceea-ce-priveste-scrisoarea-deschisa/

Clarificare solicitata

In scrisoarea deschisa am inclus o lista de nume ramasa deschisa cu
persoane propuse pentru invitare spre a ne impartasi din experienta
lor cu securitatea, In aceasta lista se afla si fr. Viorel Iuga de
la care am primit un telefon prin care imi comunica ca este invinuit
de unii ca includerea sa ar insemna colaborarea cu securitatea.
Regret faptul ca s-a tras aceasta concluzie cu privire la dansul, insa
pentru includerea lui in lista un motiv a fost o declaratie in presa
aradeana
(Nyugat Jelen http://www.observator.info/arhiva/2003/noiembrie/14%20noiembrie/ob9.html)
in care se spunea ca:
<
fost ascultate si a fost sicanat. „Imi aduc aminte ca aveau o tehnica
foarte proasta de inregistrat, incat imi dadeam seama imediat ca imi
asculta telefonul si le spuneam sa inregistreze ca se spun lucruri
importante. Au fost cazuri in care unii oameni care aveau informatii
despre ce mi se pregatea ma chemau in varf de munte pentru a ma
preveni, deoarece acolo nu ma puteau asculta.” Iuga spune ca a fost
intrebat de nenumarate ori cat a avut de suferit si ca a fost chemat
sa dea „cu sub-semnatul„ nu o data, la partid pentru predicile pe care
le tinea. „Chiar daca am suferit mult, Dumnezeul nostru a fost mai
mare decat sistemul. Dumnezeu ne-a trecut prin suferinta, dar nu ne-a
lasat în suferinta.”>>

Nadajduiesc ca interpretarile tendentioase nu vor putea coplesi
spiritul si intentia scrisorii spre a face lumina in trecutul neguros
al Cultului. Nu e usor sa incerci de unul singur sa faci lumina in
trecutul baptist si m-as bucura sa fie preluata aceasta initiativa
modesta si de altii, cu entuziasm, sinceritate si dorinta de
restaurare a adevarului.
Daniel Mitrofan”

Lasă un răspuns

Nor de etichete

