o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

That’s my Jesus

Postarea lui patratosu mi-a adus aminte de clipul urmator.

Poti vedea traducerea cuvintelor aici

Comments on: "That’s my Jesus" (7)

  1. Excelent… asta este o demonstraţie de retorică!
    Antologică…
    aş vrea săo folosesc la cursul de retorică

    să îmi spuneţi cum se poate oare face download…

    Apreciază

  2. si pe mine m-a lasat cu … gura cascata cand am auzit-o prima oara…
    Cam asa mi te imaginam in timpul postarii :-). Stiu , nu esti afro-american 🙂

    Apreciază

  3. exista pe internet programe gen you tube video grabber. Googleste putin si vezi ce iese unele sunt free, altele au trial period.

    Apreciază

  4. mai sunt si siteuri de genul astora
    http://www.grabbertube.com/

    Apreciază

  5. pare interesant si situl tau don quijote!
    Nu l-am incercat inca. multumim!

    Apreciază

  6. Marius, ai reusit sa-l downloadezi?

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

