o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Un an…de bloguit…

Zilele astea a trecut un an de cand am deschis acest blog. Au fost mai multe vizite decat  as fi crezut vreodata.

In prima luna ma interesa daca si cate vizite sunt. Mai tarziu nu a mai fost important si nici statistica referitoare la aspectul acesta nu a mai fost relevanta.

Multumesc celor care ati trecut pe aici. Si celor care ati comentat si celor care ati fost doar in trecere. Multumesc celor care au pus blogul meu in blogrolul lor.

La un an  de ‘derulare’ sentimentele imi sunt impartite:ceva din mine imi spune ca blogurile isi au rolul lor pozitiv;pe de alta parte ma gandesc si la aspecte mai putin roz…

Probabil in lunile urmatoare voi vedea care parte atarna mai greu  in balanta.

M-ar ajuta daca mi-ai spune cum vezi tu rolul unui blog – dincolo de aspectul personal pe care vrea cineva sa-l imprime….

P.S.  Ce m-a bucurat cel mai tare totusi, in acest an, a fost ca am descoperit  oameni si bloguri faine… Poate ca despre asta voi scrie candva…

Lasă un răspuns

Nor de etichete

