o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Merita sa fie citit

Motto:

„Vreau să spun că fiecare din voi zice: „Eu Sunt al lui Pavel!” -„Şi eu, al lui Apolo!” -„Şi eu, al lui Chifa!” -„Şi eu, al lui Hristos!”
Hristos a fost împărţit?”

Un exemplu excelent despre cum un eveniment sportiv poate reflecta atitudinile noastre -atitudini care reflecta starea noastra interioara gasiti in postarea aceasta.
Doar un citat:

„Cu cât devenim mai mulţi, cu atât ne separăm şi dispreţuim mai cu foc. Nu doar în fotbal. Nu doar în politică cu partidele. Nu doar la serviciu. Deşi chiar şi doar acestea sunt deja îndeajuns pentru a fi edificatoare. Din păcate. Însă acelaşi lucru are loc şi în relaţii, în prietenii, în adunările reale sau virtuale la care participăm şi din care suntem parte.”

Comments on: "Merita sa fie citit" (2)

  1. Aurel,
    mulţumesc pentru menţionare. 🙂

    Apreciază

  2. placerea ( sa-l citesc si sa mentionez) a fost de partea mea!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

