o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

ce sunt oamenii

„They realize that we live in a hopeless world; guided by greed, corruption and war. People are not people anymore, they have become taxpayers, consumers, customers, constituents and little dots on a piece of paper called statistics. ”

Am pus acest citat pentru ca exprima ceva. Dar cand l-am pus prima oara, l-am scos din context.

Dati-mi voie sa explic contextul.

In Finlanda tocmai au fost ucisi 11 studenti, de catre un tanar. Toti tineri. Stirea a fost publicata si pe cbc.ca , siteul de stiri al televiziunii publice canadiene. Si, bineinteles, comentariile au inceput sa curga.
Nu le-am citit pe toate, dar unul a fost cel din care face parte citatul de mai sus. Redau citatul mai amplu:
„I feel sorry for what happenned. Youths are not stupid. They know what is going on. They realize that we live in a hopeless world; guided by greed, corruption and war. People are not people anymore, they have become taxpayers, consumers, customers, constituents and little dots on a piece of paper called statistics.

I disaprove of the shooting. But I think I can understand their sense of utter dispair & hopelessness. We need to wake up and trylly change this ugly & stupid world we live in.”

( Imi pare rau pentru ce s-a intamplat. Tinerii nu sunt stupizi.Stiu ce se intampla. isi dau seama ca traim intr-i lume fara speranta; condusa de lacomie, coruptie si razboi. Oamenii au incetat sa mai fie priviti ca oameni; au devenit contibuabili, consumatori, clienti, constituenti si mici puncte pe o hartie numita statistica.
Nu sunt de acord cu incidentul armat. dar cred ca ca inteleg simtamantul lor de completa disperare si deznadejde. trebuie sa ne trezim si sa incercam sa schimbam aceasta lume urata si stupida in care traim)

Dincolo de compasiunea pe care trebuie sa o aratam in astfel de momente, am vazut in acest incident, si in comentariul pe care tocmai l-am pus, inca o data, urgenta cu care trebuie sa predicam evanghelia.
Lumea este fara speranta. Si deznadejdea dusa la extrem, produce astfel de cazuri.

Si noi, sa ne aducem aminte, eram „fara Cristos,…fara nadejde, fara Dumnezeu in lume…”

Evanghelia este puterea lui Dumnezeu pentru schimbare, pentru oferire unei semnfificatii reale, stabile, vesnice…

Comments on: "ce sunt oamenii" (2)

  1. violeta shalom said:

    fain citat!

    Apreciază

  2. eu Il cunosc pe Dumnezeu si am credinta. si din acest motiv cred ca pot trai frumos si linistit intru Domnul. dar cum sa traiesc eu frumos si linistit cand fratii mei de pe pamantul acesta sufera, si nu mai au speranta si ajung la gesturi ca astea? pot eu sa ignor acest adevar? nu pot. as vrea sa ii salvez…e trist.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

