o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

adevaruri despre rugaciune

Stand si ascultandu-l ieri seara pe Petru Lascau,  venit in Vancouver sa predice la biserica penticostala mi-am reimprospatat cateva adevaruri despre rugaciune.

le impartasesc cu dumneavoastra.

1. Ca sa te rogi lui Dumnezeu si sa-i ceri, trebuie mai intai sa te imprietenesti cu El. Vezi pilda prietenului care cere paine la miezul noptii- evanghelia dupa Luca 11.

2. Ce ceri nu uita ca este ‘ imprumut’. Ce ti se da in viata nu sunt ale tale. Vine o zi cand trebuie sa dai inapoi

3. Ce ceri sa fie pentru altii

4. Lasa Scriturile sa-ti motiveze rugaciunile (Daniel 9:2)

5. Sa ne consacram vietile  cautarii de Dumnezeu (Daniel 9:3)

6. Sa recunoastem maretia lui Dumnezeu in rugaciunile noastre (Daniel  9:4))

7. Cand te rogi marturiseste pacatele tale si ale grupului din care faci parte (Daniel 9:5-6)

8. Sa cerem cu o atitudine corecta ( nu meritam, ci ne este daruit) Daniel 9: 7-9

Comments on: "adevaruri despre rugaciune" (3)

  1. roseinthedesert said:

    Iti dai seama ca daca am intelege cum functioneaza Imparatia lui D-zeu, tot ce am cere am primi…..Asta e o continua provocare pentru mine

    http://www.roseinthedesert.wordpress.com

    Apreciază

  2. Imi place primul gand, „sa te imprietenesti cu Dumnezeu”. Eu sunt convins ca Dumnezeu raspune adesea cand striga orice nenorocit, insa atunci cand striga un „prieten” al Lui, revarsarea de har nu este doar pentru el, ci pentru multe persoane in jurul aceluia.

    Apreciază

  3. sunt de acord cu ce aţi scris,îmi place să văd si părerea altora,în general nu ies în evidenţă,dar poate că o să vă fie de folos cercul creativităţii,o idee foarte bună.pusă în practică schimbă multe în viaţa noastră.ca si crestini nu trebuie să ne oprim din invătat niciodată.să fim „cap” nu „coada”,iar când stim ceva să dam mai departe,să multiplicam,sa facem o diferenta in jurul nostru…Domnul să ne ajute…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

