o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

umor

De pe un grup de discutii… cu evrei

„Un evreu se sinucide si ajunge in fata lui Dumnezeu:
– Cum ti-ai permis, nu stii ca este interzis sa te sinucizi?
– Pai, sa vezi Doamne, am si eu un fiu si cu tot ce am facut pentru el, tot s-a convertit la crestinism…
– Da ce, asta este motiv de sinucidere? zice Domnul. Uite, am avut si eu
un fiu care a trecut si el la crestinism.
– Si ce-ai facut, Doamne?
– Ei, ce sa fac? Am facut un nou testament!”

Comments on: "umor" (5)

  1. Multumim ca ne mai descretiti fruntile.
    Multumim si pentru ce ati scris tot anul Domnul sa va dea putere sa mai scrieti.
    Apreciez mult efortul ce-l faceti.
    Cu mult drag si respect
    Vasile Bel

    Apreciază

  2. Sarbatori fericite, Aurel! Imi placde umorul tau… Daca stau si ma gandesc bine, ca sa faca un nou testament, si Dumnezeu a trebuit… sa se sinucida!

    Apreciază

  3. Sunt un om care apreciază umorul bun. Îmi place să râd, dar cred că nu e drept ca noi, cei ce suntem de partea lui Dumnezeu să cultivăm un umor care aduce atingere lucrurilor sfinte. Noul testament nu este o găselniţă de circumstanţă a lui Dumnezeu, ci este planul veşnic al lui Dumnezeu. Mă întreb cum ar primi oamenii predicarea ta, din Noul Testament după ce ţi-ar auzi gluma de mai sus?
    Te rog să nu interpretezi intervenţia mea în mod greşit. Nu sunt caustic, dar cred ca „nu se cade împăraţilor să bea vin, nici voievozilor băuturi ameţitoare”. Pentru oameni ca tine nu stă bine un astfel de umor. Blogul tau a adus atata lumină in inimile multora şi cred că ar fi păcat să amesteci mesajul curat cu…!?! Cu cea mai buna intenţie şi numai de dragul Lui am intervenit. Multumesc de înţelegere.

    Apreciază

  4. Mam spart de ras. Da la evrei nui interzis sa te sinucizi, sa sti. Singura cerinta e ca inainte sa te sinucizi sa te faci musulman casa moara unul dea lor. In rest e permis.

    Apreciază

  5. fr.Vasile Bel, multumesc pentru apreciere, nu totdeauna este chiar asa…

    Ionatan, cu adevarat sa ne fie fericite serbarile… cat despre umor… 🙂

    fr. Grosanu, multumesc pentru observatie si pentru spiritul amabil in care o faceti. Apreciez tare mult faptul ca ati facut-o. Nu am facut-o ca sa ranesc pe cineva sau ca sa bagatelizez un lucru foarte serios.

    dadatroll, spiritul sagalnic in care raspunzi m-a facut sa zambesc inca o data 🙂
    Sinuciderea insa, fie la evrei, musulmani sau orice altceva, este un lucru tragic si disperat. Este mult mai bine sa speram in ajutorul si sprijinul lui Dumnezeu si sa-l lasam pe El sa decida cand are loc trecerea la celel vesnice.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

