o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Cu putin timp in urma eram informati de Vaisamar ca profesorul Dan Wallace a fost in Romania.
Astazi am citit cate ceva despre experienta echipei lui in Romania.
Nu vreau sa par neinteresat de partea academica, dar descrierea calatoriei lor m-a facut sa rad cu lacrimi 🙂
O puteti citi aici

PS Dupa ras ,mi-am adus aminte ca si eu era sa-mi fac praf masina, anul trecut, undeva intre Bihor si Salaj…si mai mi-a trecut…

Comments on: "Dan Wallace despre calatoria in Romania" (1)

  1. Salutare! Uite ce raspuns am primit!

    Corneliu

    Am ajuns pe acest site de pe blogul lui Aurel Mateescu. Articolul despre întoarcerea lui Mike, de la homosexualitate la împlinirea planului lui Dumnezeu cu privire la viaţa lui, m-a atins. Probabil empatizând cu suferinţa lui Mike. Nu am ştiut niciodată această perspectivă, a suferinţei tainice pe care o îndură mulţi homosexuali, datorită lipsei de speranţă cu care sunt hrăniţi. Îmi pare rău pentru fostul Mike, mă bucur nespus de mult pentru noul Mike şi îmi doresc foarte mult ca, cât mai mulţi să găsească drumul înapoi, spre casă, spre inima lui Dumnezeu.

    L-am postat aici http://contracurentului.com/node/76 cu link spre tine.

    Numai bine iti doresc,

    Victor

    Apreciază

Lasă un răspuns

Nor de etichete

