o interactiune personala si aleatoare cu mediul inconjurator :-)

Phoenix 2009

Weekendul trecut a avut loc al 97 lea Congres al Asociatiei Bisericilor Baptiste din America si Canada. Intr-un cadru festiv , la Phoenix, Arizona, delegatii bisericilor s-au intalnit sa fie in partasie frateasca, sa-l laude pe Dumnezeu si sa aleaga o noua Conducere a Asociatiei.

Phoenix2009

In urma votului delegatiilor bisericilor, Asociatia va fi condusa de:

presedinte: Daniel Branzei
vice-presedinte vest: Nelu Cintean
vice-presedinte est: Teofil Cocian
vice-presedinte Canada: Ionel Pasui

Comments on: "Phoenix 2009" (3)

  1. Luminita Gavriliuc said:

    Impreuna cu familia am urmarit congresul la computer. Ne-am bucurat nespus de mult de alegerea noului presedinte fratele Brinzei pentru care ne rugam ca D-zeu sa-l binecuvinteze. Sintem convinsi ca cu ajutorul D-lui va continua mai departe lucrarea de slujire, asa cum a facut fratele Dancea . Fratele Dancea este un frate care a lucrat mult si a sacrificat mult.
    Ne-am bucurat sa auzim o orchestra si un cor bine pregatit. D-zeu sa-si faca mai departe lucrarea prin ei.
    LG, First Romanian Baptist Church, Houston Texas

    Apreciază

  2. Intr-adevar a fost o conventie frumoasa. Ne-am bucurat sa intalnim si frati din Houston. Domnul sa-si binecuvanteze lucrarea Sa de acolo si de pretutindeni!

    Apreciază

  3. Nelu Cintean said:

    M-am bucurat de noua generatie de pastori. Tot ce au facut,au facut EXCELENT!!.. Multumim gazdelor, pentru efortul facut, pentru a ne simti bine. DOMNUL sa le rasplateasca, asa cum EL, doar stie, sa o faca! Am avut un timp binecuvantat!!
    Nelu Cintean,Sacramento ,CA

    Apreciază

Lasă un comentariu